Buglemcim20 Ya daha atağın 1 günündeyiz.gece Uyku saatleri saptı gündüz uykuları saptı. Bu 35 günü dolu dolu mu yaşayacağız. Hiç mi dinlenme olmuyor 🙈
TospikOglusum Buglemcim20 nekadarlik oldunuz canm ?atak neden 35gun sürüyoki çok değil mi ya?bizde yakında gecicezde bilgim.yok.gorunce yazmak istedimde
ArzuAsil Buglemcim20 Harika Haftalar diye bir uygulama var app Stor’da o uygulama da ataklar ne kaç gün ve hangi becerileri kazandığı yazıyor güzel bir uygulama tavsiye ederim :)
milasmommy Buglemcim20 canım benden sana bir tavsiye böyle bir şey yokmuş gibi davran. Strese kapılma ille olacak diye düşünme ve gün sayma daha rahat edersin :) Atağa kadar normalde 9-10 da yatıp büyük insan gibi 5-6 ya kadar uyuyan bebeğim vardı. Emmek için bile kalkmazdı bir anda gece 12 de yatıp saat başı uyanmalar başladı. Olur ya öyle dedim sıcaktır soğuktur altı doludur canı oyun istiyordur vs diye. 1 hafta 10 gün ara ara böyle devam etti. Hop düzeme geri girdi. Sadece uyku saatleri çok geç saate kaydı ama rutini bozmamaya çalıştım. Çokta rahat ettim :)
Eesay Buglemcim20 Şöyle söyleyeyim pamuk gibi pıtır pıtır yumuşak hareketli tatlış bir oğlum vardı, artık tekel 2000 içip herkese sinirlenen bir tır şoförü var sanki evde. Tırsıyorum el kadar bebeden. Allah aklımızı korusun😂 ama belki sizin öyle olmaz kötüyü çağırmayın😂
Buglemcim20 Yusufcuk6 gündüz sadece 1 buçuk saat uyudu o da bölük pörçük İnternette atak hesaplama var doğması gereken tarihi yazıyorsun orda detaylı anlatıyor. Gecede 2 buçukta beri ayakta ve gayet enerjik yeni uyudu inşallah devam eder uyumaya
linguist92 Biz de atak haftamızdayız bugün 11.günümüz. Bazen sakinleşiyor bazı günler de kuduruyor yani şu 11 günde dolu dolu atak yaşadı diyemem. Aşı da denk geldi tabi o gün çok zordu hiçbir türlü sakinleştiremedim. Emmesi azaldı bu sabah hiç emmedi 😞
_yaseminturann Buglemcim20 4 ay 21 günlüğünz uykul diye bir şey kalmadı uysal bebe gitti yerine mızmız bebe geldi olsun her halleri güzel🖤