pirov Kizlar kizima iki doz KPA yapilmis aslinda asi takvimini hep kontrol ettiriyorum ozelleri bile yaptiriyorum ama simdi e nabizda 3.dozu yapilmamis gozukuyor kizim 10 aylik sorun olur mu? 12 aya akdar 4 doz diyor simdi mi yaptirsam ne dersiniz?
Hohomoromu pirov normalde yapılan asi e nabiza mi girilmemiş anlamadım yaptırmadan önce aşıyı nerde yaptiriyorssniz bı konusun tekrardan yaptırmış olmayin
minikbirbal pirov aynı durumu yasıyorum şuan kızım 9 aylık e nabızdan kontrol ettiğimde KPA aşısı 3. Doz eksik görünüyor. Siz sorunu çözebildinizmi
pirov Simdi e nabizdan baktim vallahi 3.doz gozukmuyor aslinda 6.ayda diger asilarinu yaptirdik ama bu eksik gozukuyor ne yapicam
Pudrabeyazim pirov bizde ayni sorunu yasadik ama ben yapıldığından eminim saglik calisaniyim ozelliklede takip.ediyorum bizim e devletten de oyle gözüktü aile hekimini aradim o bakti sistemden onlarda gözüktü sizde bi ebenizle yada aile hekiminizle görüşün bakalimnonkar yapıldıysa düşmüştür
pirov Hohomoromu yok 6.ayda bircok asi vardi bunu yaptilar mi hatirlamiyorum kizimin asi karti da yanimda degil kontrol edemedim. Corona donemine geldi diye aile hekiminde yaptirmistim hastaneye gidememistik. Yapildi yapilmadi mi hatirlamiyorum. 3 doz mu yapiliyor biliyor musunuz
KahramanAnne pirov 6. Ay aşısı 3 doz. E nabıza düşmeyebiliyor bazen yada geç düşüyor mutlaka yapılmıştır