Caglaa her bebek aynı degil ki bakınız iki evladınız ne kadar farklı , her çocuğa aynı metod işlemez çocuğunun huyuna fıtratına sen uyacaksın. Memede uyumak istiyor hay hay gel evladım. ☺️ 2 yaşından sonra yavaş yavaş büyüdüğünü hissettirip anneden arkadaşından ürkütmeden ayırmak bu kadar. Emzik bende denedim ilk aylarda 1-2 cix almadı bitti bi daha teklif etmedim. Memeden ayırınca ağlayıp uyanıyordu saatlerce memeyle beraber uyuduğumuz günler oldu , analık zor ☺️