Lidya-t annelik kolay degil elbet agZina tıka emziği uyusun sen de kahveni iç. O sizin tercihiniz bu benim , bunu yargılamak kimseye düşmez diye düşünüyorum! Emzirmenin vakti ve ölçüsünü Allah belirlemiş onun üzerine başka bir uzman tanımıyorum ben. 2 yaşına kadar vaktimiz var istedigi kadar memesinde vakit geçirmekte Özgür! 21 aylık bebeğim memede uyuyor evet bunu ben dert etmiyorum size ne oluyor? Bayan!
hep annelerin rahatlığından bahsediliyor bebek/çocuk ne istiyor ihtiyacı ne? Soran yok çocuk emzik reddediyor zorla emzik verme peşindesiniz. Ben hayatımda görmedim ki kocaman çocuklar annesinin memesinde uyusun elbet bir gün bitecek az sabır!