Merhabalar bebeğimin gaz sancısı için tavsiye üzerine eczaneden bu damlayı aldırdım eczacı günde üç defa yalnızca birer damla demiş fakat bazıları 20 damla günde 2 kere kullanıyormuş iki gündür kullanıyorum bi değişme yok kullananlar nasıl kullanıyorsunuz etki ediyor mu bi anlatabilirmisiniz?