Merhabalar güzel anneler bana yardımcı olur musunuz çok zordayım 🥺bebeğim 2 yaşında ve ben 3 aydır ona tuvalet alışkanlığı kazandıramadım.Bildiğim duyduğum her yolu denedim.ödül cesaret ayıplamama eğlenceli tıvalet oyunları kitaplar vs ama hala alışmadı gece hiç yapmıyor şükür kuru uyanıyor fakat gündüzleri sık sık altına yapıyor yaptıktan sonra bazen yaptım diyor bazen de hiç söylemiyor.sürekli makine çalıştırıyorum halı koltuk siliyorum dışarı çıkarken tedirgin ve tedarikli çıkıyorum.malum kış da geliyor ne yapmalıyım beze geri dönmek de istemiyorum