Merhaba güzel anneler♥️♥️
Kızım 2.5 yaşında henüz tam olarak konuşmuyor anne baba dede abi abla kelime kelime söylüyor.ikili cümle kurmadi daha kendi dilince anlatıyor kendisini bizde anlıyoruz tabi onunda tembelliği var doktorumuzda böyle demişti.oysaki bebekliginden beri onunla konuşuyoruz hep..Bazi çocuklar gec konuşuyor sizin çocuklarıniz kaç yaşında konuştu ve birdenmi konuştu merak ediyorum