Of off 3 aylık olsun geçer dedıler.
4 aylık olsun gecer dediler.
5 aylık olsun gecer dediler.
cok pişmanım memede uyutmaya alıştırdıgım için yavrum atak gecırecek memeyı bırakacak dıye ödüm kopuyo her ay bşy oluyoo memeyı reddedıyo halıyle memede uyutmaya alıstırdıgım için uyumuyoo sallıyorum saatlerce yokk banamısın demıyo aglaya aglaya katılıyo ne emıyoo ne uyuyoo neden kurban olduğum neden?????
nasıl baska turlu uyutmaya alıştırırım siz nasıl yapıyısunuz?