Cici benim icin sorun tabiki. En hassas yer.kimseye izin vermiyordum. Yani kafa okşamayı bırak elini ayagını tutmalarina bile izin vermiyordum. Cok şükür etrafimdaki kişilerde bilinçli kişiler. Cocuklar haric kimse kafasini ellemez. Cocuklar ellemek istediginde de bazen anneleri uyariyor. Bazen ben uyariyorum. Daha tazecik bebek orasi ellenmez diyorum cocuklara. Ve cocuklarda unutmuyorlar. Bi daha ki sefere kendi aralarinda orasi ellenmez burasi ellenmez diye konuşuyorlar 😁😃 bıngildak açık, Allah korusun sert bi darbede kalici hasar olabilir. Oglum 18 aylik. Hala kafasini okşamalarina izin vermem yani.