Akşam 8 de uyuyor ama gece 3 kez kalkıyor 5e girecek bikaç güne çalışmaya başladım acaba ondan mı diyorum sık uyanması çünkü bazen sadece memeyi ağzına alıp hemen uyuyor sanki yanında olduğumdan enin olmak istiyor gibi belki de vicdan azabından bana öyle geliyor bilmiyorum