Sevvalacat Merhaba arkadaşlar. Kızım 4 aylık gözlerinde çok fazla çapaklanma ve akıntı var damlası var yapıyorum ama onun haricinde ne yapabilirim ? Birde kulağı ağrıyor sanırım 1 saattir falan nasıl geçer yavrum çok huzursuz yarın hastaneye götürücem ama en azından şimdilik sakinletse yavrumun ağrısını..
Elaninannesi Sevvalacat ya kocakarı inancı derler ama bı damla anne sutu damlatın annem ole yapıyo yanı 🤪
Sevvalacat Elaninannesi anne sütü damlattım ne kadar doğru bilmiyorum ama şifa olsun Yavruma uyuyamıyor bile eli sürekli kulağında 😞 Çok teşekkür ederim
Elaninannesi Sevvalacat rıca ederım benımde küçükken kulaklarım agrırdı annem bı damla yag damlatırdı sıcak havlu koyardı gecerdı sımdı bakıyorum da nıye hastahane ye goturmemıs dıyorum😂
Sevvalacat Elaninannesi ama internetten baktım şimdi zeytinyağ damlatıp sıcak bir bez koyun yazıyor tabi cesaret edemiyorum orası ayrıda 😊 demek ki varmış bir bildikleri 😂
Elaninannesi Sevvalacat kulagı mı agrıyo ama emın mısınız o var doktora goturun bence ☺️Eskılee bılıyoda bazen bısey bıseyı dogururmus belkı kabakulak belkı diş kulaga vurur bılemm