Oğlum 6. Ayına girmek üzere çok huysuz bir bebek sürekli kucağımda ve evde kimse yokken WC bile giremez durumdayım çevremde yürüteç al biraz rahatlarsın diyen kişiler var ama araştırdığımda çok da önerilen bişey değil kafam çok karıştı kullanan anneler avantaj ve dezavantajlarını söyleyebilir mi lütfen 🙏