Songultugra 5,5 aylık genel anestezi ile oldu ve iyi ki de öyle oldu hem çabuk iyileşti hemde hiçbir psikolojik travma yaşamadı o kadar çok var ki etrafımda lokal olup travma yaşayan bebekler aylarca sırt üstü yatmayanlar zaten çok az anestezi veriyorlar . Sabah sünnet oldu akşama emekliyordu ne bir ağrı ne bir sancı yaşamadık şükür olsun . Kesinlikle genel anestezi yapılmalı benim düşüncem birde çocuk cerrahı yada çöpçüler üroloji yapmalı