ve birde bizim bir grubumuz, var otuz kişilik ordaki annelerde hem muhabbet hem sohbet eder hemde bebekkerimizin hakkında bilgi alışverişi yaparız ordaki annelerin bebekleri genei benim bebeğimde bir ay büyükler yani dokuz aylıkken ve hemen hemen hepsi üç doz yaptırmış yada yaptircakmis mesela bexsero iki doz bineriz bir doz, gibi
Hatta iki doz, günaydınlar bilr var beşeri bir doz bineriz bir doz gibi
Benim kafam karışması bu yüzden beş dozu yaptırmadım üç doz yaptırsam yada iki doz yaptırsam yeterli olurmu etkili olurmu