Berydnz Sağlık ocagından verilen kan damlasını kullanan varmı içinde parafin varmış az miktarda ama yinede kansızlık olmasn diye veriyorlar konuyla ilgili bilgsi olan yazarmısınız lütfen
Hayat63 Berydnz valla canım banada verdi sağlık ocağı araçtrdım prospektüste yaZar zaten bilaç türlü paraben var ben kullanmadım sidefer verdi kendi doktorumz onu kullanıyorum şuan
Merve-miray Berydnz Bizede vermişlerdi. Ama geçen ben kızımı kontrole götürmüştüm doktor kullanma 7 aylıkken kan tahlili yaparız gerek duyulursa başka yazarım dedi😌
Mltmdfn Berydnz aynen ptospektüsünü okudum paraben içerdiği için vermedim doktorumuzda bestiron önerdi ondan kullanıyoruz içinde herhangi bir zararlı madde yok canım. Ne olur ne olmaz bence kullan .
Littlemansmom Berydnz mutlaka kullanın doktorunuza danışarak tabi bu vegaferon olmadı sidefer ya da ocean ama muhakkak kullanın. Demir eksikliği ciddi bir şeymiş bunu anladım benim gibi hataya düşmeyin biz kullanmadık paraben var diye sonra bebeğim anemi olduğu ortaya çıktı ufak bir enfeksiyon kaptı 40 dereceyle havale geçirecekti az kalsın zor yetiştirdik hastaneye Demir eksikliği vücut direncini düşürüyor ayrıca hangi doktora sorduysam kullanabilirdiniz dedi az miktarda çok etkilemez dedi şu an geçti çok şükür toparladık 🙏🏻
Hayat63 Berydnz biz sidefer kullanıyoruz ona doktorunuz karar verir eger bebegin kan seviyesi düşükse kullanmanız lazım Allah korusun daha kötü sonuçlar doğurabilir kansızlık zaten doktorlar genelde 1 yaşa kadar veriyorlar kan ilacı mesela ben ek gıdaya başladım her sabah bebegime 1 çay kaşıgı pekmez içiriyorum o şekilde doğal yollarlada olabilir tabi dedigim gibi kan seviyesi dışardan ek bişey istemeyecek kadar yeterliyse olabilir yani
kukuleta Berydnz ben hiç kullanmadım ama tam sınırdaymş bebeğimn kan degerleri ne yüksek ne düşük dedi doktor bebeğim 7 aylıktı pekmez verebilirsin bi çay kasıgı dedi
canimoglum53 Berydnz ben vegafron kullaniyorum benim bebede bir sorun yok cok sukur gaz vs yapmadi. Ben memnunum ama her bebekte farkli oluyor :)
Busraazra Berydnz benim bebeğime sidefer verdi doktorumuz ama aşırı huysuzluk yaptı dağlım ocağının verdiğini kullandım sürekli kusmaya başladı kan değerlerine baktırdım normal olduğu için şuan kullanmamamıza gerek olmadığını söyledi doktorumuz
Miracc2420 Berydnz banada verdiler 2 3 aydir kullaniyoruz cok sukur bi sıkıntı yok ama burdaki postlarda yorumlarda cok iyi degil diyolar saglik bakanligi tarafindan veriliyo kotu olsa verilmez demi vallaha bende kararsiz kaldim 🤷♀️
Defnemm22 Berydnz vegaferon kullanma eczaneden ocean, sidefer, ferrozinc gibi kan damlalarını alabilirsin ve mutlaka kullan pekmezle falan olacak şey değil günde 1 bardak pekmez içse genede kan damlasının yerini tutmaz demişti doktorum
Hatice2626 Ben ilk bir ay zorla icirdim sevmedi kizim sürekli kustu sonra sidefer alayim dedm baktim ki pahali hem kiziminda kansizligi yokmus zaten o yuzden hiçbirini kullanmadm suan 1 yasnda ve hala da kansızlıği yok illa kullanmak sart degil dye dusunuyorum
Tubade Berydnz ben kullanmadım paraben çok zararlı ve yan etkileri çok fazla ki sağlık ocağının verdiği d-vit’de kullanmam içerikleri berbat. Doktorumla görüşüp kan sayımı yaptık sonuçları gayet iyi şuan kan damlasına gerek yok dedi kullanmıyorum