Yani 6.ayı beklemek daha iyi tabiki ama çok istiyorsan dene ( bir kaç çay kaşığı belki) zararı yok ama muhtemelen gece boyunca uyumayacak ve sürekli ağlayacak bağırsaklarını zorlayacağı için.. Ve bu sürekli olursa o zaman zararı da olacak diye düşünüyorum yine de senin düşüncen tabi ki