Ezgideniz Aydan123 bence erken canım genzine kaçma ihtimali oluyor öyle 6 aylık olana kadar öyle besle bence
BuketBudak Aydan123 ben bilmeden 2 numarayla beslemiştim hep. Biberon ucu değişeceğini bilmiyordum. Sonra 3 numara aldım 4 aylık içinmiş. 4 numara da 6 aydan sonrası için. Şuan oğlum 4 aylık ben 4 numara kullanıyorum.
mirayilknurtolga Aydan123 bence erken. Şöyle ki ben kızıma 6 aya kadar chicco nun yenidoğan ve Philips avent in 2 numarasını kullandım. Bugün 6 aylık oldu. 2gün önce değiştirdim biberonlarını içerken genzine kaçırıyor akışları daha seri olduğu için. Yavaş yavaş alışacak ama sizinki henüz çok küçük.
hayalimgercegim-0910 Aydan123 daha erken bide siz büyütmeyin zaten biberon başlıkları satılıyor onlardan alın. Ayına uygun olmassa yutmakta zorluk çekiyorlar fazla geliyor
Baharhuba Merhaba bence delikleri büyütmemelisin daha ufak bebeğin. Ben kızım 6 aylık olunca değiştirmiştim biberon ve ucunu. Allah korusun fazla gider birden bebişe zarar verir, o yüzden minik deliklerde kalsın 😊
Mihribangulmezz Şu an için erken hem yutma açısından hemde büyük delikli bir uca geçerseniz bebek hızlı mama çekiminden dolayı fazla gazı olur.
Aydan123 Mihribangulmezz onu dogru soyluyorsun cok gazli bebek deyil ama arada gazini cikardiginda agliyor tesekkur ederim canim benim 🥰
BuketBudak Aydan123 ben aventin anticolic biberonunu kullanıyorum 1 yenidoğan 2: 1 ay sonrası 3: 4 ay sonrası 4: 6 ay ve sonrası için yapılmış.
CanselK Aydan123 biz farkına varmadan delik yarılmış her verdiğimde boğazına kaçıyordu çocuğun yemek vakti geldiğinde ben eşime eşim bana top atıyordu sen yedir diye
Aydan123 CanselK 😃 tamam bekliyeyim o zaman ama ben bunu dogdugunda almisdim delik cok kucuk yemeyide 120cc 150cc yiyor agzi yoruluyordur dusundum🤔
CanselK Aydan123 yok bence hiç açma 120 cc mama yapıyorduk 2 dakikada yiyordu şimdi 15 dakika sürüyor çekiyor çekiyor terliyor boncuk boncuk 😂 o yüzden daha erken hiç delme 6 aydan sonra biberonun kapağını değiştirip ayına göre alırsın
hayalimgercegim-0910 Aydan123 yani biberon markanız ne bilmiyorum ama 1no 2 no s m falan diye boyutları var. 1 ise 2 ye geçebilirsiniz belki o zaman. Siz kendiniz deliği büyütürseniz kendiliğinden kullandıkça daha da büyüyor
parksuho Aydan123 kuzum emziklerin paketlerinde yazıyor 0-3 ay 3-6 ay diye değiştir bir büyüğüne geç istersen
Aydan123 parksuho o zaman deyiwdirmem gerekiyor qaliba alip denerim yiyemezse beklerim cok tesekkur ederim 🥰
Aydan123 BuketBudak tesekkur ederim annelerde yazmis ben bilmiyordum aylara gore satildigini onun hepinize tesekkur ederim 🥰