Oğlum 14 günlük oldu yeni doğduğunda 8 gün yoğun bakımda kaldı ordan çıkarırken günde 520 ml mama ve süt ile besliyorlardı ben günlük 200-300 ml gönderiyordum hastaneye. Eve gelince emdikçe sütüm çoğalır yeter dedim ama. 2. Gün açlıktan uyuyamadı mama aldık. Meme uçlarımda çok yara oldu o arada pompayla sağdım bi gün boyunca ama mamanın tadını alınca (yoğunbakımda sondayla beslediler) bu sefer sütümü kabul etmedi güç bela emzirdim tekrar. Ama hiç bi şekilde sütüm yetmiyor stel tee malt komposto bol su iyi beslenme aklınıza gelebilecek herşeyi deniyorum. Oğlumu önce emziriyorum anne sütü hiç gelmese en az 50-60 ml geliyor sonrasında 60 ml mama yapıyorum. Çok yiyor asla yetiremiyorum. Sütümü çoğaltacak fikirleriniz varsa alırım. Ayrıca gazı çok oluyor mamadan sonra rezene kimyon anason çayı iç dediler ama ben cesaret edemedim içmeye.