Merhabalar, oğlum 5 ay 3 günlük ve doğduğundan beri hep sağ tarafına yattı ve sağa eğilimi vardı hep çocuk nörolojisine gittik boyunda eğrilik yok denildi. Hep sağ tarafına yattığı içinde şekil bozukluğu oldu kafasında, zamanlar düzelir diyorlar hep ama ne kadar düzeliyor başına gelen var mı acaba? Sağlık ocağındaki ebe merak etme düzelir dedi bugün doktorumuzda saçlarda uzar düzelir ama içinizin rahat olması için İzmir de Bi klinik var dedi telefon numarası verdi görüşün dedi kaskla tedavi için. Bu tedaviyi uygulayanlar var mı acaba? Biraz bizde takıntı haline getirdik sanırım bu durumu. Yardımcı olabilecek var mı