Baloglum93 8 ay 4 günlük olduk hala 1 tane dişimiz yok çıkmadı. Salyamız hiç yok ama elimiz sürekli ağzımızda bu aralar çok huysuz zor uyutuyorım ve emsede ek gıda da alsa kusuyor acaba bunlar diş habercisi mi?
Nefest Baloglum93 aynı durumlardayız. 4 aylıkken doktor diş geliyo sanrm dedı ama hala yok😅 dun kontrolde baktı diş yok dedi ama 15 aya kadsr normal gelmesse dedi epey şaşırdım
canimoglum53 Baloglum93 bizimde 9.ay ama yok:) doktor 18 aya kadar normal dedi bizede. Bakalım bekliyoruz:))
Keremtugra Baloglum93 uzulme hic disi cikmayan bebek yok😀bizimkide 10 bucuk aylikken cikti suan 6.yolda gec cikmasi daha saglikli