Kurkcuuu Purely bilen biri vardır şurda bekleyeyim 3 gündür İshak doktor bir damla verdi bugün hafifledi ama huysuz benim de içim daralıyor çıksa da rahatlasa
esilesil Purely biz de çok kötü durumdayız neuyku var ne İştah. İlk dişleri 14 aylıkken çıktığı için hepsi arka arkaya patlıyor. Benimle yapışık geziyor kimsede durmuyor ama geçecek bu günler inşallah
Sergl1425 Purely sorun etmen için çok erken 16 aya kadar çıkabilir çıkmazsa kafaya takarsın simdi üzülme☺️
nurhayatervaras Purely biz ilk disimiz 1 yaşında çıkardık 15 aylık olduk 3 disimiz var 😊 geç çıkardı oldum dışını. Hemen çıkmıyor zaten etkisini gösteriyor zorluyor bebekleri ve bizleri. Çıkar hayırlısıyla inşallah 🤲