Merdumgiriz9 benim de 17 aylık kızım var ve 12 haftalık hamileyim, ben emzirmeye devam etmeyi düşünüyorum, artık 3 yaşa kadar emzirmek öneriliyor.
Çok zorluyor mu? Evet bazen aşırı zorluyor ama kızıma kıyamıyorum, sizin de dediğiniz gibi sadece karın doyurmak için değil her türlü rahatlamak için kendini güvende hissetmek için emiyor.
Diş döneminde iştahta azalma oluyor, bizde aynı durumdaydık ama memeden kesseniz de yemeyen çocuk yine yemez bence.
Benim kızım yeni yeni yemeye başladı, gün içinde sürekli bir şeyler veriyorum oyun oynuyorum meme pek aklına gelmiyor ama gündüz uykusu da gece uykusu da meme olmadan uyumuyor, gece de üç dört kez uyanıyor memeyi verince hemen uyuyor.
Ben sadece uyku geçişlerini ve gece emmesini bırakmasını istiyorum doğuma gittiğimde zorlanmaması için