Alyaerva ben de 10 aylık bir oğlan anasıyım ama benim durum sizinkinin tam tersi. Daha kendisinin beni 1 kere aramışlığı yok. Gel diyene gitmemişliği yok. Öyle ki hiç tanımadığı, ilk defa gördüğü biri gel desin hemen gülümseyip gidiyor. Dışarda falan insanlara gulumsuyor aynı karşılığı alamayınca arkalarindan bağırıyor falan ilgiyi o kadar çok seviyor. Tövbeler olsun dışardan bakan bu çocuk bu kadinin demez yani. Sevecenliğinden rahatsız değilim ama biraz da beni aramasını düşkün olmasını ister miydim bilemedim 😂