Erbays_mom Bebivita marka hipp a.ş’ ne bağlıymıs.arasında fiyat acısından daglar kadar fark var nerdeyse.baska farklar nelerdir. Kullanan anneler yardımcı olabilir mi ?
Sarisey Erbays_mom bebivitayi bilmiyorum ama hipp içerik olarak cok temiz ve alman menseili. Musteri hizmetleri baglaminda mi hipp le ayni cati altinda acaba
Dilanbingol Erbays_mom hipp den şaşma derim. O kadar fiyat farkı varsa emin ol bir nedeni vardır. Ben de Hipp kullanıyorum
Erbays_mom Ek-istanbul evet bimde varmıs bizAt gidip baktım ve arkasında hipp a.ş iletisim hatti falan yazıyor.
Sergl1425 Erbays_mom bnde ilk doğduğun da uzun Bi süre hipp kullandım çok iyi geldi oğlum suan 14 aylık gece sık uyanınca vereyiö dediö bebevita aldım oğlum yedi ama yapınca kireç gibi oluyo biberon da