@Emircik Her sabah mutlaka aynı saat de uyandırın. 7.30 8 gibi, 3 saat sonra tekrar 4 saat sonra tekrar gibi. Yanlız tv odasında ya da koltukta değil. Karanlık gece lambasının olduğu bi odada beşiğinde uyutmaya çalışın. Etrafında dikkatin çekeceği en ufak detay olmasın. Ellerini tutun başını okşayın ağladığında kucağınıza alın öpün koklayın sakinleştirin tekrar yerine koyun. Hafif kısık seste bir ninni açın bu rutin her gün aynı saat de olsun akşam 9 da yatırıyorsanız 8.30 da mutlaka odasına, ya da yatak odasında beşiğinde yatıyosa oraya geçin. Pijamalarını giydirin besleyin altını değiştirin ve yatağına yatırın. Bebekler düzeni severler tabi bu ilk günlerde kolay olmayaacak hemen kabul etmeyecek, belki ilk gün uyuması saatler sürecek çok ağlayacak o sırada kucağınıza alın öpün koklayın yine sakinleştirin tekrar koyun. Artık saat 8.30 olduğunda odaya geçtiğinde karanlık olduğunda uyuması gerektiğini anlayacak .Uzun sürecek fakat gün geçtikçe bu düzeni devam ettirdiğinİzde alışacaktırr. İnanın bu düzene alışması en fazla 1 hafta. Benim kızım buna alıştıysa alışamayacak çocuk tanımıyorum her ikinize de bu düzen iyi gelecek. Uyandığında ağladığında hemen kucağınıza almayın, ışığı açmayın, elini tutun başını okşayın göz teması asla kurmayın. inşAllah yoluna girecektir