Ayzmm gözleri çok kötü kızarmış ve çapaklanmış kan tahlilinin sonucu ise kansızlık çıktı. Şansa bak göz için geliyorsun kan değerinin düşük oldugunu öğreniyorsun 😣 ama gözler öyle böyle değil garibim açamıyor aç kaldıgında bile ağlamak yerine hiç sesi çıkmıyor gece hiç uyumadım sersem gibiyim ve şu an hastanedeyiz