İyi akşamlar kızlar kızım bugün tam 6 aylık oldu aşıları için hastaneye gittik aşılarımızı olduk ve doktorumuz artık tadımlara başlamamız gerektiğini söyledi öncelikle yoğurtla başlayacağız eve dönerken günlük süt ve mandıradan yoğurt mayası alıp döndük yoğurt umu mayaladım hallettim sorum şu yarın ek gıda için malzeme alışverişine çıkacağız silikon kaçık tabak suluk tan başka neler gerekiyor sizler neler aldınız yardımcı olur mususnuz