Siz öncelikle bebeği farklı gıda ile beslemeye bir alıştırma evresi deneyin isterseniz yani püre yerine sularından vermeye başlayıp hem bebeği psikolojik olarak hazırlarsınız hemde bağırsakları bu püreleri hemen enzimleyemeyebilir yumuşak bir geçiş yapmanızı tavsiye ederim. Sanırım doktor tavsiyesi almıyorsunuz; benim bebeğim 6.ayını yeni doldurdu 1 ay önce doktorumuz meyvelerin suları ile 3 gün kuralına uygun olacak şekilde başlamamızı istedi. 3,6,9 kaşık şeklinde. En son 3 günü ev yoğurdu ile tamamlayalım istedi, yarın randevumuz var kontrole ve 6.ay aşılarına gideceğiz. Çocuk ek beslenme sürecine yavaş yavaş alışsın kaşığı tanısın beslenmek nasıl oluyor ona alışsın ;) meyvelerde çilek, kivi ve tropikal meyveler hariç verebilirsin dedi doktor bilginiz olsun :)