zeynepzeze Merhaba, bebeğim 13 aylık. Öğlen ve akşama doğru iki uyku yapıyoruz. Gece de 11 den önce uyumuyor. Acaba tek uykuya ne zaman geçmeliyiz? Sizin uyku düzeniniz nasıl?
Nillp zeynepzeze bende 13 aylık geçtim öğlen 1.5 saat akşam 10 en geç 10 30 yatıyor siz belirlerseniz daha iyi olur alışır zamanla
Zeynepmasal Sizin aylarda akşamüstü uykusu uyutmayıp 8-9 gibi uyutmaya başladım daha rahat oluyor bence sizin için de daha iyi .
Sarisey Zeynepmasal uyutmamayi nasil başarıyorsunuz. Mesela kizim oglen 11de uyuyordu gunduz uyumadi bugun ilk defa ben de diğer uyku saatine kadar uyanik tutmaya calistim ama mahvoldum. Herseyi yaptim disari cikardim vs ama oyalanamadi bir turlu. Hatta cok uykusu oldugu icin dengesini bile kuramiyodu ayaga kalktikca dusuyodu
efelettin Şuan 15 aylık. 1 aydır tek uyku yapıyor. 7.30′da kalkıyor. 12′de öğle uykusuna yatıyor 2′de kalkıyor. Sonra bidaha en geç akşam 9′da uykuya. Çok güzel oldu böyle. Akşamları bana kalıyor 😊
Melikehumeyra Benim kizimda 13 aydan sonra tek uykuya geçti. Oglen 2 saat uyuyor aksam 9/10 gibi gece uykusuna yatiyor
Gizem59 Benim bebeğimde 13 aylık öğlen ve akşam üstü iki uyku yapıyordu bugün öğlen 1de uyandı bidaha uyutumadım akşama, ama çok huysuzlandı inat etti uyumadı gecede çok zor daldı uyanıp durdu teke mi düşücek napıcak bilmiyorum bende
Esraraz zeynepzeze biz 13 aylığız daha yeni tek uykuya düştük 9 9.30 dedin mi akşam uyuyor sabah 7 7.30 arası kalkıyor öğlen 12 gibide öğlen uykusu var 2 saat uyuyor. Düzenimiz 1 haftadır bu şekilde.
Erencinarinannesi zeynepzeze bence artık tek uykuya geçmelisiniz benimkide 13 aylıkken akşam uykusu geçe sarkmaya başlamıştı ve direniyordu uyumamak için 14 aya kadar bazı gün tek bazı gün çift derken en son teke düştük ve normal 8-9 arasında akşam uyumaya başladı
Zeynepmasal Sarisey 11 çok erken ama öğlen uykusu için, sabah kaçta kalkıyor ki 11 de uykusu geliyor mesela o önemli yavaş yavaş 12 de 1 de uyursa akşam uykusu da 7-8 e çekilir yani öğleni biraz geç uyuması lazım sanırım
Pinardgn-22 zeynepzeze geçmeye çalışıyoruz bı gün tek bı 2 uyku yapıyoruz tek uykuya kendini ayarlıyor bakalım ne zmaan tamamen bırakır
Betul055 zeynepzeze 19 aylık hala 2 uyku yapıyor bence acele etmeyin kendi belirlesin. 9 gibi uyanıyor kızım 11.30 gibi uyur 1 saat. 4.30 gibi uyur 1 saat akşam 10 da uyur gece uykusuna
espalp zeynepzeze 12 buçuk aylık. Denedim ama ancak 2 gün dayanabildi. Akşamüstü 5 ya da 6 gibi uyumak istiyor illaki. Uyuduğunda yarım saat ya da kırk beş dakika sonra uyandırıyorum o zaman uyku saati şaşmıyor. Yine 9 buçukta uyutuyorum. Sanırım bir süre daha böyle gidicez biz
Sarisey Zeynepmasal tek uykuya gecmeyi dusunmuyorum. 8de kalkiyor 11 ve 4te uyuyor aksam uykusuna da 9yatiyor gece hic kalkmiyor. Dogdugundan beri uykuyu cok seviyor bugun sadece uyumadi oglen uykusunu ve cok zorladi oyle bir durumda ne yapacagimi bilemedim oyalamak icin
Zeynepmasal Sarisey yani düzeniniz gayet iyiymiş gece 9 sa yatıyorsa zaten istiyorsa uyusun akşamüstü de, 11-12 uyumalar anneyi zorluyor
Sarisey Zeynepmasal evet zaten 11 de annenin pili bitmis oluyor bir de o saatte uyutmaya calismak cok yorucu gercekten