Aysun944 Sarisey Anca Anne sütü veriyorum diye övünsünler yaaaa mamaya kolay desinler gecenin bir vakti Bebek ağladığında mutfağa koşup acaba su sıcak mı soğuk mu ılık mı kontrol etmek çok kolay tabi biberon yıkamak çok kolay zateeeen bir saat mama hazırlamakla geçiyor vakit o çocuk ağlıyor yatak ta biz keyfimizden mama veriyoruz sanki biz istemiyoruz ağladımı hemen göğüsümüzü verelim emsinnn
Sarisey Aysun944 ah o cok kotu iste kucagima alip mutfaga gitsem isiktan uykusu açılıyor besiginde biraksan agliyor sen aceleyle mama yapiyosun dokuyosun bisey oluyo 2dk lik is oluyo 10 dk. O cocuk orda ac agliyor. Yediriyosun senin gozunden uyku akiyo ama biberon yikanmasi lazim. Cocugu yatiriyosun o biberonu guzelce yika tekrar mamani suyu hazırla. Zaten yatana kadar cocugun acikma saati geliyor tekrar😅 trajikomik yani
Aysun944 Sarisey valla gece zorladığı kadar hiç birşey yokkk 😂 mamayı yapıp gelene kadar kendini yırtıyor uykusu kaçıyor napıcam bende bilmiyorum babası fosur fosur yatıyor yanımızda duymuyor bile 😂😂
Sesem Sütüm yetersiz gelince humana başladık sindirimi vs çok iyi bir mama fakat kilo aldırmıyordu sma deneyelim dedik kilo alımıda olumlu gitti devam ettik bebeğimin içtiği miktarda arttı smayla çok memnunum dışarıdada mama vermek çok rahat oluyor.
YasinEren Aysun944 çok şükür biz o günleri atlattık sadece susadığı zaman uyanır suyunu içer tekrar uyur 😊
YasinEren Her anne bebeğini emzirmek ister… Sen sürekli emzirmeye çalış mama alma demicem ama mümkün olduğunca 30 cc emzirdikten sonra ver sarılığı geçene kadar yoğunluğun genelde emzirme yönünde olsun ben fazla emziremedim onun üzüntüsü hala var bende iş güç hiç önemli değil önemli olan bebeğidir sen emzirdikçe sütün artar hatta yoğurt dere otu yulaf bunlar süt arttırıyor mutlaka tüket
Ozlmylmz sütüm var fakat ilk başlarda emme refleksine tam alışamadığı için sanırım yeteri kadar besleyemiyordum en sonki doktor kontrolünde kilo alımını çok iyi bulmadı sarılığında biraz artınca doktor devam sütü tavsiye etti şuan çok daha iyi emiyo kakasından çişinden anlayabiliyorum daha sakin daha rahat uyuyo güzel emiyo. Benim sormamdaki amaç kendi rahatımı düşünüp mama vermek değil tabiki sütüm varken buna ihtiyaç duymam ama doktor tavsiyesi üzerine sormak istedim Cuma tekrar kontrolümüz var umarım gerek kalmaz dışarıdayken henüz yeni olduğu için ağladığında ben yapacağımı bilemiyorum 🙄😂 mama hani direk yanına alıp vermek açısından belki kolaylık olur diye düşündüm. Tavsiye ve yorumlarınız için çok sağolun. Ama her anne bebeği için en iyisini düşünüp ve yapmak ister 🥰
Sarisey Ozlmylmz eger doktorunuz kontrolde tekrar tavsiye ederse hipp organik oneriyorum.10 aydir ikzilerimde kullaniyorum. İcerigi temiz,kabiz ve gaz yapmiyor. Kilo aliminda da basarili. Aptamil cok gaz yapan bir mama sıkıntı yasatabilir. Piyasadaki tum mamalari denemisimdir yenidogan döneminde 🙄
Sadiyealp Ozlmylmz sütün fazlaysa sağ dolaba koy çıkarken al yanına canım ama yetmez dersen tavsiyem bebelac gold kesinlikle sadece çok sık verme meme reddi yaşarsın en büyük skıntı o
Sadiyealp Sarisey mama sanki zehir anlamıyorum bu mantıkta gidenleri çok saçma ya oğlum 7 aylıkken başladık gayette güzel gelişimi 🥰
Ozlmylmz Sadiyealp vallahi mecbur kalınca yapcak birşey yok kimse istemez süt varken mama vermek ama gerek olunca verilir ve kesinlikle size katılıyorum mama zehir gibi görülüyo
Melikederinakinnn Sadiyealp onemli olan da zaten ilk 6 ay anne sutu siz 7 aylikken baslasik diyosunuz gayet nornal hadi 5 ayida anlarim ama bazilari gercekten emip yetmedigini dusunyorum deyip neden mama verirki
Sadiyealp Ozlmylmz aynn öyle canım bnde isterdim 2 yaşına kadar emzirmeyi ama yok yani süt yetmedi çoçuk deli gbi bağırıyor napcaksın gelişimi desen geride n geldi kilo almıyo faln tek çare mma oldu. Zehir gbi görenleri ilerde mama ya düşerse görürüm onları z
Sadiyealp Sarisey 👏👏 mama yı kolay sananlar gayet iyi açıklamıssın canm sanki gece yatmadan hazırlayıp yatıyoruz ya 😁
Sarisey Sadiyealp bir de yenmeyen cope giden mamalar var. Anlataam cope gidiyor paralar diyecek de bir suru insan var yani😅
Oreolumagnolia Ozlmylmz bak canm sutun geliyosa sakn mama alistirma sag yanina al disari cikarken benim sutum kesildigi icin mama veriyorum ama keske sutum gelse cunku o kadar cok faydali ki
Sadiyealp Sarisey ooo hemde ne mamalar her çoçuk her mamayı içmediği için deneyerek gdiyoruz mecburen 😁 kesinlikle biri çıkıp der
Sarisey Melikederinakinnn 10gunluk bebek doymuyorsa,gece huzursuz uyuyorsa,sarılık olma ihtimali varsa anne napsin “10gunluk bebege mama verilmez,aglarsa aglasin uyumazsa uyumasin,mememden ne kadar geliyosa o kadar emsin” mi demeli?
Melikederinakinnn Sarisey iyide anne huzursuz emmiyor agliyor dememis anne daha on gunluk cocuga kendini dusundugu icin gece yada disaari cikarken mama vermek istiyorum demis ayrica emerek daha cabuk sariligi gecer daha cabuk toparliyor vs vs yine diyorum zoraki durumlar hariç sen uc dort aylik olmussundur calismak zorundasindir sutunu sagip gidersin vercek kisi verir yetmedimi mama hazirlarsin gunde bir iki ogun desteklersin bunlar tabiki olasi seyler burda ben sadece on gunluk olmasina gece ve disarda annenin kendni dusunmesine takildim.
Melikederinakinnn Sarisey ayrica suan bizde 6 ayligiz mesela bende dort aydan sonra meme mama devam ettim suan kizim asla mamayi almiyor deli gibi emmek istiyor ve ben momstok rezeneler maltlar bestlak galactago sirt onun emerkennki bi gulusu icin bile sutumu arttircak bisuru sey deniyorum bazen gelmedigini fark edyorum mesela ama o emdikce memeyi bosda olsa cektikce mutlu oluyor yani bazen agliyor bazen uyuya kaliyor ama bu konuda momstoj dilruba hanimin cayi derim efsane guzel sut yapiyor gercekten
SinemZeynep Ozlmylmz Bende hem emzirip hem mama veriyorum şuan 1,5 aylik o günlerde emzirirken sonra 30cc veriyordum biz sma mamayi kullanıyoruz şimdilik memnunuz
Sadiyealp Melikederinakinnn söyle ki anne bilir çoçuğun doyup doymadığını kimse bostn yere mama vermez aciliyet olur mecbur olur verir bu annenin tercihi