Aybars16 23 gün önce doğum yaptım. Sürekli sıvı tüketiyorum ama hâlâ kabızlığım geçmedi 😞 2-3 günde bir büyük tuvalete çıkıyorum ama çıkmamak daha iyi desem yeridir 🤦🏻♀️ Basur ağrısından popomun üstüne oturamıyorum. Önerisi olan var mı ?
EylulMother Aybars16 iki tane krem var canim karıştırıp suruyosun isimlerini bulur yazarim doktor yazmasdi bana kullandim oh cektim valla 1audir aglaya aglaya yapıyordum soylemesi ayip bide sıcak suya otur ondan sonra sür kremleri 1 gunde gecti
Beyzaselim Aybars16 10 tane kemer patlıcanının sapını suda kaynat sabah akşam bir bardak iç 5. Günü geçiyo canım bendede oldu krem olrakda fito anestol karıştırıp sürüyodum hafifleştiriyodu
Beyzaselim Beyzaselim bide magnesi calsine diye bi ilaçtı galiba toz yani ishal yapıyo biraz ama kabız olmadığın içinde iyi geliyo iyi sürüyo bagırsaklarını yalnız ama işte bunları yapınca 3 4 güne agrı kalmıyo canım tamaman kaybolmuyp ama en azından yumuşuyo hissetmiyosun agrıyı