Benim bebeğim henüz 6.ayını yeni doldurdu, yarın 6.ay aşıları ı yaptıracağız bende çok endişeliyim 5-6 tane aşı birden yapılacak 😢Bexsero yu da 7.ay da yaptıracağız ilk dozunu çok ateş yapıyormuş duyduğuma göre ağır geçirir dedi doktorumuz bende daha evvel yapılmasına cesaret edememiştim açıkçası. inşallah biran evvel toparlar bebeğiniz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻