Denizlila alan memnun satan memnun, size ne oldu anlayamadım. Çok da güzel sattım ürünü, alan annemiz de çokça teşekkür etti. Millet 800-900e satıyor. Helali hoş olsun, alıcısı var demekki. Siz benim 550 liraya neden takılıyorsunuz? Herkesin bütçesi kendine. Bu hırsla ömrünüzü yer bitirirsiniz. Ayrıca hesabı açmamdan da size ne? İstediğim zaman açarım, istediğim zaman kaparım. Ahlak’ı da sizden öğrenecek değilim.