mysweetbaby Yenidoğan bebeğimde sarılık çıkmıştı 2 aylık oldu hala devam ediyor, kan değerlerine de bakarak doktorum bu hastalıktan şüphelendi.Açıkçası nette okuduğum kadarıyla pek iç açıcı bir hastalık değil tedavisi yok dalak alınması gerekiyor vs.bu hastalığı bilen duyan yaşayan oldu mu acaba? 😞😞
yrn3897 mysweetbaby sonucunuz nedir acaba herediter sferositoz mu benim de bı akrabamdan bu hastalıktan suphelendiler
mysweetbaby Çok şükür hiçbirşey çıkmadı, sadece anne sütü sarılığıymış 3 ay sonra kendiliğinden geçti, doktorun gereksiz paniği günlerce ağlamama sebep oldu malesef.Umarım sizinkinde de birşey çıkmamıştır 🤲🏻