Dytanne Defneninannesi canım benim bir kere oldu onda da tansiyonum düşmüştü. Tansiyon aletiyle baktım düşmüştü.
Defneninannesi Bitanesi susama bende de oluyor ama bu baş dönmesi bi kaç kez oldu ve ilkkez bu kadar fena yaptı
Defneninannesi Dryae daha önceden de bi kaç kez olmuştu ama şuan fenayım ya. Bebek çok emdi ondan mı acaba resmen elim ayağım boşaldı
Dryae Defneninannesi canım susuz mu kalıyorsun acaba annem emzirme dönemimde yeteri kadr su içmezsen baş dönmesi yapar demişti kan değerlerine de bir baktır
Cansu425 mosimosi uyur kalirim da ezerim diye ben hic emziremiyorum uykum geliyor sozon gelmiyormu hic deli yatan biri degilimdir asla uykumda hafif ama gaflet cokuverir diye korkuyorum
Ravzayrk Benimde hic basima gelmedi Sadece cok susuyorum okadar susuz kalmis olabilirmisin acaba canm
mosimosi Cansu425 Ben de korkuyordum aynı şeyden ama son 1 aydır hep öyle emziriyorum. Doğru pozisyonu bulmak önemli, bebeğimin başına ince bir yastık koyuyorum. Ben deli yatarım ama başıma öyle bir şey gelmedi
Bebegim Kızlar benimde ayıptır söylemesi ger emzirdigimde altıma bırakacak gibi oluyorum küçük abdestim geliyor hemen tutamadığım zamanlar bile oldu
Damladerin Defneninannesi bebis emince bizi vakumladiklari icin kan şekeri falan düşüyor olabilir bendede arada oluyor bazı anneler bi şeyler atıştırıyor bi yandan su yanından eksilmiyor
Berken Defneninannesi şekerin va düşüyor olabilir ben emzirirken su ve atıştırmalık bişeyler bulunduruyorum yanımda çerez meyve vs