Emine-Burgahan 2,5 aylık kızımda oldu.
sadece kaynatılmış ılımış su ile pamukla temizleyerek geçirdik.
doktor ilaç vermedi doğru değil dedi.
fakat kullandıgınız pamugu ikinci kez sürmeyin dedi.
pamugu ıslatıp birkez silip, ikinci pamuğa geçtik hep. 3 günde geçti. Deneyebilirsiniz.