93betull Arkadaşlar merhaba 7 aylık bebeğim var ve kafasının arkası dümdüz düz kafa sendromu geçiyor netten baktığım kadarıyla bebeği böyle olan varmı ve nasıl bir yol izlediniz...
Elaninannesi 93betull 7 gunluk bebıs kontrol yapılmıstır hastahanede zaten ama ıcınız rahat etsın kontrol gunu vermedıker mi biz 7 gunlukkrn kontrol vardı
deletedmom2200 93betull 7 Aydan sonra düzelir mi bilmiyorum sürekli sırtüstü mü yatırdınız ? Ben gece devamlı sağ sol çeviriyorum top gibi oldu kafası. Bebeklerin biraz problem oluyor bu ama sağlık sorunu teşkil eder mi bilemedim
93betull ygd bu konuda bilgisi olan varmı tabiki acil birşey bu benim için cevap vermek zorunda değilsiniz
Minnaktivtivimmmm ygd cevap vermezseniz olur biter sizin ıcin acil olmayan şey bu annemiz ıcin acildir sizin acilden kastınız çocuğum ölüyo yardim edinmi demek acaba
FatmaAhmet ygd bu da acil bişey illa birilerinin ölmesi mi gerekiyor size göre acil olmayan belki bize göre acildir. Bilgi amaçlı açılan bi post farkındaysanız nasıl bir yol izlediniz yazıyor. Biz Anneler için çocuklarının herşeyi acildir sizi bilemicem tabi
ygd Minnaktivtivimmmm hanımefendi özellikle acil yazan postlara girip bakan çok kişi bar ve bu şekilde acil olmayan şeyler yüzünden onları kaçırıyoruz 93betull
ygd Minnaktivtivimmmm kaldıki sadece ACİL diye post açmak yasak forum kurallarına bakarsanız ve ayrıca burada çok kişi acil diye açtığı posttan sonra insanlardan yardım alarak belkide gerçekten bebeklerine gelecek ciddi zararlardan döndüler
Elaninannesi Ya bıde ben hıc dıkkat etmedım 3 aylık oldu ole aynı yere yatırma ondan olabılır mı bılenem bı sag bı sol yatır ben hep ole yaptım ama ıcını rahat tut allahın ıznıyle bısıycık olmaz ıns
93betull Elaninannesi bende hep saga sola yatirdim ama kendi hep döndü düz sekilde yatıyor dün farkettik bizde tam net olarak başını
ahlasinannesi Hep sırt üstü yatırdığnz için öyle oluyor malesef arkadaşımın bebeği de öyle arkası dümdüz yine sağ sol yatır ama pek düzelicegini sanmıyorum 😑😑
ahlasinannesi ygd aslında doğru söylüyor bayan aciliyeti yok bende acil dediği için girdim bişey oldu sandım 😏😑
ygd ahlasinannesi ben özellikle arama butonundan acili aratarak yardımcı olmaya çalışıyorum ama insan böyle şeylerle karşılaşınca üzülüyor🤷♀️
Meray Çok acil olduğuna göre bu gece düzleşmiş herhalde😯 yoksa bebek 7 aylık şimdiye kadar farkedilirdi çoktan
93betull Meray siz insanlarla alay etmek için mi buradasınız yorum yapmayın bilmediğiniz biseye ne olduğunu okudunuz sonuç olarak
ygd FatmaAhmet postun başlığı sadece ACİLL di siz yorum yapmasan çnce ona itiraz ediyorum yoksa forumun amacı zaten fikir alışverişi . zaten forum kurallarında acil diye post açmak yasak