Merhaba anneler.merkezi sistem kaloriferli dairede oturuyorum.kızım 17 aylık üstünğ gece örtsemde çok açıyor.daha malum havalar çok soğumadı kasımda yanar kaloriferler ama ben uyku tulumu almak istiyorum şimdiden.kaloriferli evlere göre kaç tog uyku tulumu almak gerekir ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏