Selamlar
Oğlum 9.5 aylıkken sünnet oldu. Bugün 14.gün ama hala iyileşmedi. doktora fotoğraf atıyorum kötü bisi yok dedi ama içim rahat değil hala :(
kaç günde tamamen iyileşti sizin?
bizim sünnetten sonra gömüldü pipisi. her bez açmada itiyoruz ve kantaron papatya suyu döküyoruz 10dk arayla. ama hala o bölgede beyaz sıvı var hafif kan sızıyor bazen.
burada herkes hemen geçti 3 güne 10 güne diyordu. çok şükür acısı huzursuzluğu yok ama bizim neden böyle oldu. dikiş ipi duruyor suda oturtmamiza rağmen erimedi hala. suda 30dk zor duruyor sıkılıyor. ve içim gidiyo itme yaparken o deri katmanlarını görürken
Dr.Salih Selmana yaptırmıştık . doktora da güveniyorum ama normal mi böyle sürmesi. içim gidiyo çok :( kan görmeye yara görmeye dayanamıyorum