ephy yaa çok geçmiş olsun atlatmışsınız allahtan, arkadaşıma iletiyorum yazdıklarınızı, o da şuan biraz panik durumda, şuan için bi ağrısı yok, ilerde o ağrı acı ya döner mi? İlk sizin de mi acısız dı sonradan mı acı başladı? Bide hiç aldırmazsa kendi kendine yok olmayacak birşey mi?