Melo04 denedim gün içerisinde de denemeye devam ettim. Göğsümü alıyor 2 dakika duruyor sonra ağlamaya başlıyor kıpkırmızı oluyor almak istemiyor ama açlıktanda elini kolunu emmeye çalışıyor. Çok çaresiz kalıyorım ne yapacağım bilmiyorum. Sağıp biberonla versim az önce yine 😢 kendimi kötü hissediyorum