Zeyzeyyyyy Kızlar 13 14 gün oluyor sünnet oldu 7 buçuk aylık çoğu bebeğin pipisi içe giriyormuş korktum görümcemin öyle olmuş benimki şu an öyle değil iyileşti sayılır olma ihtimali varmı daha ?
Drydnz12 Zeyzeyyyyy bizde de öyle oldu canım sende de olursa korkma. bize doktorumuz deriyi içine çekin ve etrafı temizleyin dedi ona mutlaka dikkat et yoksa Allah korusun mantar vs olur.
fatmazarif8 Zeyzeyyyyy cnm sünnetini nasıl yaptırdın hangi doktora gidilmesi gerek benim bebeğim 4 ay 22 günlük mecburi sünnet olması gerek
Zeyzeyyyyy Babyy88 ama birşey olmadı şimdi normalki içine hiç girmedi korkuyorum ya girmesini istemiyorum
Drydnz12 Seyma_52 normal de sen deriyi geriye Çek ve etrafını temizle canım İnan içine çekince ne kadar pislik birikmiş görürsün 😱
Zeyzeyyyyy Drydnz12 ay yok olmadıki bizim daha öyle birşey olma ihtimali varmı çünkü olmadı hiç ne zaman oluyo hemeniçe girme
Drydnz12 Zeyzeyyyyy bizim de 2 Vera 3 hafta sonra oldu canım ama olması şart değil Eğer olursa endişe etme gittiğim doktorlar normal dedi yani sorun yok zamanla düzelir sadece titiz olmak gerekiyor temizlik konusunda ben hep pamuk ve ılık suyla temizliyorum
Cigdem07 Zeyzeyyyyy bizimde yavaş yavaş dışarı çıkıyor ama ilk zamanlar gömülü olması normal yani onu demek istiyorum
Zeyzeyyyyy Drydnz12 evet içerde oldugu için pişik olur temiz olması gerek şu an yok ama olma ihtimalide olabilir