Perimasali valla şuanda tam ek gıdaya geçtim sayılmaz çünkü asla mama içmiyor biberonu redediyor,formül mamayı bebe biskivisiule vermeye çalışıyorum içebildiğince,1 saat sonra meyve veriyorum öğlende pirinç unu yapıyorum akşam üzeri tarhana veriyorum sonra yine bebe biskivili mama veriyorum saati yok kafama göre çünkü çok zor bir çocuk asla iştahı yok