Eflininannesi kaç numarasında böyle bsey yasadınız.. bende gecen haftalarda 2 numara aldım resmen bantlar acılıyodu snra baska yerden aldım hiç sıkıntı yok suan.. sleepyi aradım numune istediler zaten ikinciyi alınca inceledim baya fark var bant yerlerinde 3 tane yapışkan var onlar inceydi bozuk olanda