Emos01 Eşim asker doğuda görev yapıyoruz şu an, 1,5 yıllık evliyiz 3 aylıkta bebeğimiz var. Eşimle 8 yıldır seviyorduk birbirimizi,sonunda evlendik ama hep içimde bir korku vardı eşim ailesine çok düşkün. Zaten babalarımız kuzen, annelerimizde akraba. Ne zaman izne gitsek 2 gün sonra evimi özlüyorum. Evlerimizde çok yakın yanyana,biraz onlarda biraz bizde kalıyoruz. Bugün misafirlikte sohbet ederken ben buradaki evi hiç sevmiyorum köye evime gidince burası aklıma bile gelmiyor dedi.Bende duygusalımdır dedim o zaman evlenmeseydin kabullenmiyorsan sevmiyorsa diye ağlamaya başladım. Eşim hep aile evini çok özlüyor nerde olursak olalım evim bir başka hiç ayrılasım gelmiyor diyor. Ama ben onla olduktan sonra her yer yuvam. Şu an küsüm konuşmuyorum. Ailesine çok düşkün herhalde sorsalar bizden önce kendi ailesini ister. Kalbim çok kırıldı😢
Janss Emos01 ☺️☺️☺️ İnsanlar ne dertlerle uğraşıyor .. Boşverin bu kadar hassas olmayın . Ben de köyümü çok severim ne kendi evim ne baba evi .. Köyüm bambaşkadır içinde . Ama bu kendi evimi , eşimi , ailemi benimsemediği anlamına hiç gelmez .