Canım ben hamileyken koltuk altımda bı şişlik bulmuştum elle muayene ederken kendimi hemen hastaneye gittim randevu alıp , ultrason felan çektirdim birşey çıkmadı . Emzirme döneminde bu şişlik büyüye bilir küçülede bilir dedi doktor. Endişe edeceğin birşey yok demişti. Süt kanalları vs etkiliyor . Ben çok evhamlıyim hemen stres yaparım böyle en ufak şeyi hastanede alırım soluğu. Eğer endişe ettigin en ufak birşey varsa gidip muayene ol derim en azından için rahatlar