_prens_prenses_annesi merhaba okuduğuma göre yeni doğum yapmışsınız, normal yol ile dünyaya getirdiyseniz bazen plasenta vs parçası kalabiliyor, ben de 1 ay kadar sürede 2 kez düşürmüştüm. Düşmemesi tehlikeli diye biliyorum ama siz yine de doktorunuza görünün bu sadece kendi tecrübem ve tahminim. Güzel günlerde büyütün sevgiler🌼