Kizlar hepinize iyi akşamlar oncelikle oğlum 1 yaşında ve bebeklikten beri hep huzursuz mızmız ve uyku düzeni olmayan bir bebekti şimdilerde biraz daha iyi ama geceleri çok sık uyanıyor karninida güzel doyuruyorum kaşık maması yapıyorum ama iki saatte bir uyanıyor yani demem o ki iyi geceler çayı kullanıp memnun kalan varmı belki rahatlatır daha uzun uyur diye düşünüyorum ama bilemedim