Merhaba arkadaşlar. Oğlum 3200 doğdu. 3.ayina kadar 1250’ser kilo aldı her ay. 4. Ayında 1 kilo 5. Ayda 600 gram aldı. Sadece anne sütü ile besleniyor. Şu anki kilosu 8.900. Bu ay içerisinde nezle oldu ondan dolayı hemde hareketlendiginden dolayı kilo alımının azaldığını düşünüyorum. Doktorumuz mamaya gerek yok kilomuz çok iyi ama bu ay meyve suyu ve meyve püresi ile başlayalım düşüş olduğu için dedi fakat ben başlamadım. Meyve ile başlayan var mı? Meyve ile başlarsa sebze kabul etmez diyor çevremdekiler. Doktorumda özellikle böyle bir dönemde meyve suyu ile başla demesi zaten bana hiç hoş gelmedi. Doktor değişikliği yapacağım sanırım. Ek gıda için 6.ayi beklemeyi düşünüyorum. Sutum olmasa anlardım sanırım tabiki ilk aylardaki kadar yoğun gelmiyor ama. Günlük dışkısıni yapabiliyor huyundan ekstta bir huysuzluk gözlemlemedim. Fikileriniz benim için çok kıymetli. Teşekkürler şimdiden 😊🙏