Kızlar kızım 2-3gündür ara ara durduk yere ayağını tutup ağlıyor bakıyorum tırnaklarında bir şey yok görünürde hiçbir şey yok kafama takıldı şimdi ara ara oturup ayaklarına eliyle masaj yapıyor 🙈 ben ilgilenince oyun mu yaptı diyorum ama ilk bir kaç kere baya ağladı fikri olan ya da başına gelen var mı?